صدر پیپلز پارٹی فرانس چوہدری محمد رزاق ڈھل بنگش کا شکیل بھٹی ڈائریکٹر بھٹی مرچ مصالحہ سے ملاقات میں ان کی ہمشیرہ کی وفات پر دلی تعزیت کا اظہار اورفاتحہ خوانی

پیرس (نمائندہ خصوصی) صدر پیپلز پارٹی فرانس چوہدری محمد رزاق ڈھل بنگش نے آج ڈائریکٹر بھٹی مرچ مصالحہ محمد شکیل بھٹی سے ملاقات کی اوران کی ہمشیرہ کی وفات پر دلی افسوس کا اظہار کرتے ہوئے مرحومہ کی مغفرت کیلئے فاتحہ خوانی کی اور محمد شکیل بھٹی اور ان کے اہلخانہ کیلئے صبر واستقامات کی دعا کی۔

شکیل بھٹی صاحب (بھٹی مرچ مصالحہ ) کی گزشتہ ماہ پاکستان میں ہمشیرہ وفات پاگئی تھیں ان کی تعیزت کیلئے پیرس کی معروف سماجی وسیاسی شخصیات کی آمد کا سلسلہ جاری ہے۔ چوہدری سلمان اسلم مرکزی راہنما تحریک منہاج القرآن نے بھی ساتھیوں کے ہمراہ محمد شکیل بھٹی صاحب سے ملاقات کی اور دعا اور فاتحۃ خوانی کے بعد بتایا کہ محمد شکیل بھٹی صاحب نے اُنکے ساتھ پیار اور محبت کے رشتے کا بہت ذکر کیا اور بتایا کہ اُنکی وفات ایسے چھوٹے دے درد سے ہوئی جو پہلے بھی ہوتی رہتی اور بس اچانک دو روز میں ہی اللہ کو پیاری ہوگئیں۔ آپ نے یہ بھی کہا کہ اللہ کے فضل سے آپ پاکستان بھی پہلے پہنچ گئے اور پورا ایک روز اُنکے ساتھ گزارا اور وفات کے بعد سارے کام خود اپنی نگرانی میں سرانجام دیے جو اِنکے دِل کو بہت تسکین دیتا ہے۔

ch Muhammad Razaq Dhal, President, PPP, France